Saturday, 05 January 2019
  1 Replies
  4K Visits
0
Votes
Undo
Ich habe den Google-Kalender schon auf mehreren Seiten nach dieser Anleitung -> http://www.joomlaportal.de/joomla-2-5-allgemeine-fragen/280516-google-kalender-mit-jevents-aktualisiert-darstellen.html schon mehrfach eingebaut (Danke "ak33056";), doch jetzt auf einmal will das nicht mehr gehen. :o
Ich habe schon das, was hier -> https://www.jevents.net/discussions/loading-ical-from-url-fails beschrieben steht, gemacht, aber keine Änderung.
Was kann oder muss ich noch tun, damit das wieder funktioniert?

Derzeitiger Stand:
- Joomla! 3.9.1
- JEvents v3.4.47 Stable
- FTP-Zugang, JA

Gruß Scholzi ;)
6 years ago
·
#208025
0
Votes
Undo
Hello,

Can you please update to JEvents 3.4.48 firstly.

Secondly, can you provide what error message is shown? Ideally an English error message so nothing is lost in translation?

----------

Hallo,

Bitte aktualisieren Sie zuerst auf JEvents 3.4.48.

Zweitens, können Sie angeben, welche Fehlermeldung angezeigt wird? Idealerweise eine englische Fehlermeldung, damit bei der Übersetzung nichts verloren geht?


Many thanks
Tony

JEvents Club members can get priority forum support at the Support Forum. As well as access to a variety of custom JEvents addons and benefits. Join the JEvents club today!Join the JEvents club today!

  • Page :
  • 1
There are no replies made for this post yet.

Members Area

Show your support

Unlike many Joomla calendars we do not charge to download JEvents - please show your support for this project by becoming a member of the JEvents Club Club members get access to early releases, exclusive member support forums, and Silver and Gold members can use many exciting JEvents addons

Your membership will ensure that JEvents continues to be the best events calendar for Joomla.